Chat with us, powered by LiveChat

Korzyści

Wysoka jakość, Polska produkcja

Zaufaj nam. Dotrzymujemy terminów realizacji zamówień oraz zapewniamy dostępność mebli w sprzedaży. W Selsey Polska przede wszystkim stawiamy na rodzime produkty i marki. Jest to asortyment tylko od sprawdzonych i rzetelnych producentów. Dzięki temu masz gwarancję, że meble zostały wyprodukowane z wysokiej jakości materiałów oraz z należytą starannością i precyzją. Polecając meble naszym Klientom, jesteśmy świadomi, że Polscy producenci mebli są znani i cenieni na całym świecie za doskonałą jakość oraz ponadczasowy design.

Różne możliwości dostawy (dropshipping, spedycja)

Oszczędzaj swój czas i pieniądze dzięki różnym rozwiązaniom transportowym, które oferujemy naszym Klientom w zależności od ich indywidualnych potrzeb. Współpracuj z nami na zasadzie dropshippingu, a zamówione produkty dostarczymy bezpośrednio pod drzwi Twoich Klientów. Przy zamówieniach hurtowych zorganizujemy bezpieczny i sprawny transport pod wskazany przez Ciebie adres magazynu.

Wielojęzyczny dział obsługi klienta

Sprzedajesz lub pracujesz poza granicami Polski? Z myślą o Klientach zagranicznych, stworzyliśmy dogodne formy obsługi Klienta w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim, ukraińskim, hiszpańskim oraz włoskim. Zarówno Ty, jak i Twoi pracownicy czy Klienci mogą porozmawiać lub napisać do nas w dogodnym dla siebie języku.

Dostęp do najnowszych produktów na rynku

Bądź na bieżąco z nowościami na rynku branży wnętrzarskiej. W naszej ofercie regularnie pojawiają się nowe, designerskie meble oraz dekoracje. Wychodząc naprzeciw Twoim potrzebom wciąż poszukujemy producentów, produktów i rozwiązań, które pomogą Ci dokonać najlepszego wyboru. Dzięki tym działaniom masz pewność stałego dostępu do nowości prezentowanych na rynku i nieustannego wsparcia ze strony naszych specjalistów.

Profesjonalne doradztwo oraz indywidualne oferty

Powiedz nam o Twoich oczekiwaniach i potrzebach. Zespół konsultantów Selsey for Business posiada wiedzę, która pomoże przygotować dla Ciebie indywidualną ofertę. Mamy doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem jak i wykonywaniu nietypowych realizacji. Biorąc udział w targach branżowych w Mediolanie, Kolonii, Polsce czy Chinach czerpiemy inspiracje i śledzimy najnowsze trendy w świecie meblarstwa. Wykorzystaj tę wiedzę dzięki współpracy z nami. Ponadto jako eksperci w sprzedaży mebli oraz dekoracji cały czas uczymy się i szkolimy. Dlatego za każdym razem otrzymujesz od nas kompletne informacje dotyczące cech i właściwości technicznych naszych produktów.

Krótkie terminy realizacji, gwarancja dostępności produktu

Bądź spokojny o termin realizacji zamówień oraz stałą dostępność produktu w sprzedaży. Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia zarówno z Klientem biznesowym jak i detalicznym. Wiemy jak ważna jest dla Ciebie szybka wysyłka oraz dostępność produktu. Posiadamy własny magazyn o powierzchni 2500 m2 oraz wykwalifikowanych specjalistów, dzięki czemu sprawnie organizujemy wysyłki zakupionych mebli.

Różne możliwości płatności

Dokonaj płatności w najbardziej dla siebie wygodny sposób. Stali i zaufani Klienci regulują należności za swoje zamówienia przelewem lub za pośrednictwem PayU w wybranej przez siebie walucie (PLN, EURO, GBP) oraz w uzgodnionym terminie płatności. Dodatkowo oferujemy możliwość leasingu za zamówienia od 500 do 50 000 PLN. Wybierając tę metodę załatwisz wszystkie formalności bez wychodzenia z biura. Skorzystaj z kalkulatora przygotowanego dla naszych Klientów, aby poznać więcej szczegółów dotyczących leasingu.

Kalkulator leasingowy